وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بکارگیری دو نوع خاک ریزدانه و درشت دانه و در نظر گرفتن متغیر ...

 
تاریخ: 05-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۱/۳۸۱

 

۱/۳۸۰

 

۱/۳۷۳

 

۱/۳۷۹

 

۱/۳۶۶

 

۱/۳۷۲

 

SF

 

 

 

همانگونه که از جدول (۶-۱۹) و (۶-۲۰) مشاهده می شود با افزایش پارامتر L مربوط به جاده سرویس، SF تغییر خاصی نمی کند. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که با ثابت ماندن کلیه پارامترها و افزایش پارامتر L پایداری سطوح شیبدار کانال تغییر خاصی نمی کند، این امر در هر دو شیب ۱و ۱/۵ و هر دو خاک به یک صورت می باشد، بنابراین صرفاً نتایج شیب ۱ در هر دو خاک ذکر شده است. با توجه به مدلسازی های مختلف مشخص می شود که در ابعاد بزرگتر کانال هم پارامتر L چندان تأثیرگذار نیست. به عنوان مثال در شیب Z=1/5 و با ابعاد بزرگتر کانال که عبارتند از ( H=10-B=10-D=15-L=15)، SF برابراست با ۱/۳۷۵، در حالی که در کانال دوم با حدوداً ۳ برابر کردن L و ثابت نگه داشتن باقی پارامترها SF برابر می شود با ۱/۳۸۲، که این مقدار افزایش بسیار ناچیز است. تمام این مدلســـازی ها برای Z=1 و خاک S-1 و S-2نیز تکرار شده و نتایج باز هم بی تأثیر بودن پارامتر L را نشان می دهد. روند تغییرات SF در نمودار (۶-۳) آمده است.
پایان نامه - مقاله - پروژه
نمودار (۶-۳): تغییرات ضریب اطمینان (SF) نسبت به افزایش عرض جاده سرویس(L) در شیب ثابت کانال برای خاک ریزدانه و درشتدانه (S-1,S-2)
۶-۲-۱-۵- بررسی پارامتر D- عمق بستر سنگی :
در این بخش با ثابت نگه داشتن کلیه پارامترها اقدام به افزایش پارامتر خواهد شد تا تأثیرات افزایش این پارامتر بر روی SF مشاهده شود.
الف- شیب Z=1 و خاک S-1:
جدول (۶-۲۱): تغییرات (SFنسبت به افزایش پارامتر D در خاک S-1 (بدون پوشش بتنی)

 

 

۹۵

 

۸۰

 

۵۰

 

۲۲

 

۱۸

 

۱۴

 

۱۰

 

۶

 

۴

 

D(m)

 

 

 

۶

 

۶

 

۶

 

۶

 

۶

 

۶

 

۶

 

۶

 

۶

 

H

 

 

 

۶

 

۶

 

۶

 

۶

 

۶

 

۶

 

۶


فرم در حال بارگذاری ...

« صلاحیت شورای امنیت برای تاسیس دادگاه کیفری بین المللی یوگسلاوی ...ﻧﮕﺎرش ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوهشی در مورد بررسی و مقایسه اومانیسم در اشعار صلاح عبدالصبور و عائشه تیموریه- فایل ۱۱ »
 
مداحی های محرم