وبلاگ

توضیح وبلاگ من

راهنمای نگارش مقاله در مورد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب، چالش ...

 
تاریخ: 05-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۴۹٫۴

 

۱

 

۰٫۴

 

۱۳

 

۵٫۰

 

۸

 

۳٫۱

 

۳۷

 

۱۴٫۲

 

۷۳

 

۲۸٫۰

 

 

 

عدم اعتقاد به دین اسلام

 

۱۰۸

 

۴۱٫۴

 

۱

 

۰٫۴

 

۱۰

 

۳٫۸

 

۱۶

 

۶٫۱

 

۵۶

 

۲۱٫۵

 

۷۰

 

۲۶٫۸

 

 

 

اعتقاد به کم حجابی به عنوان نشانه اعتراض به سیاست های حکومتی

 

۳۵

 

۱۳٫۴

 

۲

 

۰٫۸

 

۶۱

 

۲۳٫۴

 

۴۴

 

۱۶٫۹

 

۸۴

 

۳۲٫۲

 

۳۵

 

۱۳٫۴

 

 

 

جدول(۴-۲۴) توزیع فراوانی پاسخگویان را بر حسب اعتقادات مخاطب امر به معروف و نهی از منکر به امر به معروف و نهی از منکر نشان می دهد. در زمینه اعتقاد مبه اینکه کم حجابی نشانه بی فرهنگی است،توزیع فراوانی پاسخ ها نشان می دهد،بیشترین فراوانی با ۵/۴۲ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (کم) را برای این گویه انتخاب کردند که اعتقاد به این که کم حجابی نشانه بافرهنگی است، تأثیر زیادی بر عدم پذیرش امر و نهی دارد و کمترین فراوانی با ۷/۲ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (اصلا)” را برای این گویه در نظر گرفتند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عدم اعتقاد به حجاب جهت اثربخشی امر و نهی به آن، نشان می‌دهد. بیشترین فراوانی با ۱/۳۹ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه( اصلا)” را برای این گویه انتخاب کردند که کسی که به حجاب اعتقاد ندارد، امر به آن را نمیپذیرد و کمترین فراوانی با ۸/۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه در نظر گرفتند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عدم اعتقاد به حجاب اجباری توسط حکومت جهت اثربخشی امر و نهی به آن، نشان می‌دهد. بیشترین فراوانی با ۴/۴۹ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه(اصلا)” را برای این گویه انتخاب کردند که کسی که حجاب اجباری توسط حکومت را قبول ندارد، امر به آن را نمیپذیرد و کمترین فراوانی با ۴/۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه(خیلی کم)را برای این گویه در نظر گرفتند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عدم اعتقاد به دین اسلام جهت اثربخشی امر و نهی به آن، نشان می‌دهد، بیشترین فراوانی با ۴/۴۱ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (اصلا)” را برای این گویه انتخاب کردند که کسی که دین اسلام را قبول ندارد، امر به دستورات آن را نمیپذیرد و کمترین فراوانی با ۴/۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه در نظر گرفتند.توزیع فراوانی پاسخگویان را بر حسب اعتقاد به اینکه کم حجابی، اعتراض به سیاستهای حکومتی است جهت اثربخشی امر و نهی به آن، نشان می‌دهد،بیشترین فراوانی با ۲/۳۲ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (زیاد) را برای این گویه انتخاب کردند که کسی که کم حجابی را نوعی اعتراض یه حکومت میداند، امر به آن را نمیپذیرد و کمترین فراوانی با ۸/۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه در نظر گرفتند.
پایان نامه - مقاله - پروژه
۴-۲-۲۵- شاخصهای پراکندگی تربیت مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف
جدول (۴-۲۵): شاخص‌های پراکندگی تربیت مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف

 

 

(تعداد کل)


فرم در حال بارگذاری ...

« نگاهی به پایان نامه های انجام شده درباره تاثیر اقلیم برکشت سویا در منطقه رضوانشهر(استان گیلان )- فایل ...مطالب با موضوع : اثر تعدیل کننده تغییرات فروش دوره های قبل بر رفتار نامتقارن ... »
 
مداحی های محرم