وبلاگ

توضیح وبلاگ من

مطالب پژوهشی درباره مدل سازی و تحلیل سازه ای بال هواپیمای تجاری- فایل ۲

 
تاریخ: 04-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

شکل۲-۳: انواع هواپیما از جهت محل عمودی نصب بال ۱۲
شکل۲-۴: نامگذاری اجزای بال ۱۲
شکل۲-۵: اجزای تشکیل دهنده تیرک طولی ۱۳
شکل۲-۶: انواع رایج تیرک­های طولی ۱۴
شکل۲-۷: انواع بال بر اساس نسبت مخروطی ۱۷
شکل۲-۸: زوایای دایهدرال و انهدرال ۱۹
شکل۲-۹: اثر زاویه دایهدرال در پایداری عرضی ۱۹
شکل۲-۱۰: سطوح کنترلی بال ۲۰
شکل۲-۱۱: ایجاد غلتش در هواپیما به وسیله کاهنده برآ ۲۳
شکل۲-۱۲: کاربرد مواد مختلف در نمونه هواپیمای مسافربری ۲۷
شکل۳-۱: مجموعه ­ای از بارهای وارده به هواپیما ۳۱
شکل۳-۲: تعادل پروازی هواپیما ۳۲
شکل۳-۳: نمونه ­ای از بارهای وارده به بال هواپیما بر حسب مسیر پروازی ۳۳
شکل۳-۴: نیروی وزن و برآی وارده به هواپیما ۳۸
شکل۳-۵: اثرات توزیع سوخت بر خمش بال ۴۰
شکل۳-۶: دیاگرام V-n برای هواپیمای مسافربری ۴۱
مقاله - پروژه
شکل۴-۱: نمایش پاسخ فرکانسی مختلط ۵۷
شکل ۴-۲: مسائل مطرح شده در آیروالاستیسیته ۶۱
شکل۴-۳: مدل تیر برای بال یک بعدی ۶۳
شکل۴-۴: بررسی پایداری سیستم از روی پاسخ­های آن ۷۰
شکل۴-۵: مدل آیروالاستیک مقطع بال ۷۲
شکل۴-۶: نمودار قسمت­ های حقیقی و موهومی نسبت به سرعت ۷۵
شکل۴-۷: اثر میرایی سازه­ای در یافتن سرعت فلاتر ۷۷
شکل ۵-۱: نقشه بال ایرباس۳۲۰ ۸۳
شکل۵-۲: مکان قرارگیری تیرک­های طولی ۸۴
شکل۵-۳: نمای شماتیک بال طراحی شده ۸۵
شکل۵-۴: چند حالت مختصات هندسی مخزن سوخت در بال در مقایسه با میزان آزادی بال از زیر بار گشتاور خمشی ۸۵
شکل۵-۵: نمای کلی محل و قسمت بندی مخازن سوخت در هواپیمای ایرباس ۳۲۰ ۸۷
شکل۵-۶: مراحل تحلیل یک مدل در نرم افزار Abaqus 88
شکل۵-۷: توزیع نیروی برآ و توزیع بار ناشی از وزن سوخت ۹۰
شکل۶-۱: دو حالت متفاوت برای اعتبارسنجی مدل سازه­ای ۹۴
شکل ۶-۲: جابجایی عمودی بال بر حسب تعداد گره­ها ۹۶
شکل۶-۳: کانتور تنش فون مایسز در تیرک­های طولی برای n=2.5 97
شکل۶-۴: کانتور تنش فون مایسز در دنده­های عرضی بال برای n=2.5 97
شکل۶-۵: کانتور تنش در دنده­های عرضی ریشه، شکستگی و نوک بال برای n=2.5 98
شکل ۶-۶: تنش­های عمودی و برشی ماکزیمم در دنده­های عرضی ریشه و محل شکستگی بال
برای n=2.5 99
شکل۶-۷: کانتور تغییر مکان عمودی بال در حالت­های مختلف پروازی ۱۰۰
شکل ۶-۸: تغییرات تنش در طول بال در تیرک طولی جلویی برای سه حالت پروازی مختلف ۱۰۱
شکل ۶-۹: تغییرات تنش در طول بال در تیرک طولی پشتی برای سه حالت پروازی مختلف ۱۰۱
شکل۶-۱۰: تغییرات ضریب اطمینان در طول بال در تیرک طولی جلویی ۱۰۲
شکل۶-۱۱: تغییرات ضریب اطمینان در طول بال در تیرک طولی پشتی ۱۰۲
شکل ۶-۱۲: نمایش قرارگیری دنده­های عرضی بال با زاویه­ های نصب مختلف ۱۰۳
شکل ۶-۱۳: تاثیر حالت­های متفاوت دنده­های عرضی بر توزیع تنش در ریشه بال ۱۰۴
شکل ۶-۱۴: جابجایی نوک بال برای حالت­های متفاوت زاویه نصب دنده­های عرضی ۱۰۴


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی پایان نامه های انجام شده درباره : بررسی مطالعاتی مقاومت به پوسیدگی چند سازه چوب پلاستیک اصلاح شیمیایی ...طرح های پژوهشی انجام شده درباره بررسی نوع دوستی در روابط اجتماعی و عوامل موثر بر آن- ... »
 
مداحی های محرم