وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره تبیین عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی استان گیلان- فایل ۳۹

 
تاریخ: 04-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

NC

 

RMSEA

 

NFI

 

NNFI

 

GFI

 

RMR

 

 

 

قابلیت های شرکت

 

۴۵/۱

 

۰۴۷/۰

 

۹۶/۰

 

۹۴/۰

 

۹۲/۰

 

۰۴۵/۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بر اساس جدول(۴-۱۳) آشکار می‌شود که مدل اندازه گیری متغیر قابلیت های شرکت مدل مناسبی است زیرا مقدار کای دو به هنجار در بازه‌ی مطلوب بین یک تا پنج قرار دارد (۴۵/۱). مقدار RMSEA زیر ۱/۰ و RMR زیر ۰۵/۰ بوده و مقادیر سایر شاخص‌ها بالاتر از ۹۰/۰ می‌باشد که همگی مقدار مطلوبی هستند.
شکل۴-۵) تحلیل عاملی تأییدی عامل قابلیت های شرکت در حالت استاندارد
در شکل (۴-۵) به دلیل این که واحدهای اندازه گیری متغیرها یکسان است امکان مقایسه بین متغیرهای مشاهده گر یا سؤال‌ها مربوط به یک متغیر پنهان فراهم می‌شود. بر این اساس از طریق این خروجی و با توجه به بارهای عاملی بدست آمده می‌توان نتیجه گرفت که:
در بین سؤال‌های مربوط به شاخص دیدگاه تسهیمی سؤال Q12 که مربوط به سوال تلاش کارکنان در ارائه نظرات و عقاید ارزشمند جهت توسعه ی توانایی های شرکت برای نیل به اهداف نهایی است، در بین سؤال‌های مربوط به شاخص ساختار ارتباطی سؤال Q16 که مربوط به سوال در اولویت قرار دادن روابط دقیق و نزدیک با عرضه کنندگان در مقایسه با رقبا است و در بین سؤال‌های مربوط به شاخص درک/ پاسخ به فناوری سؤال Q20 که مربوط به سوال تاخیر نداشتن در پاسخ به فناوری های جدید است دارای بالاترین همبستگی ها هستند.
دانلود پروژه
شکل ۴-۶) تحلیل عاملی تأییدی عامل قابلیت های شرکت در حالت معناداری
شکل(۴-۶) معناداری تک تک پارامترها و ضرایب خطای مدل را مورد بررسی قرار می‌دهد. برای این که پارامتری معنادار شود عدد معناداری یا مقدار T باید از عدد ۹۶/۱- کوچک‌تر و از عدد ۹۶/۱ بزرگ‌تر باشد. در مدل فوق همان طور که ملاحظه می‌شود تمام پارامتر های مربوط به ارتباط سؤال‌ها با متغیرهای مدل از ۹۶/۱ بزرگ‌تر بوده و بنابراین معنادار است.
۴-۶-۳) سنجش مدل اندازه گیری استراتژی های بازاریابی
در تحقیق حاضر متغیر استراتژی های بازاریابی با چهار شاخص (محصول/خدمت، قیمت، توزیع و تبلیغ) سنجیده می‌شود. نتایج تحلیل عاملی انجام شده برای تعیین صحت مدل سنجش در ادامه مشاهده می‌شود.
جدول۴-۱۴) شاخص‌های برازش مدل اندازه گیری استراتژی های بازاریابی

 

 

عامل

 

شاخص برازش

 

 

 

NC

 

RMSEA

 

NFI

 

NNFI

 

GFI

 

RMR

 

 

 

استراتژی های بازاریابی

 

۵۴/۲

 

۰۸۳/۰

 

۹۶/۰

 

۹۵/۰


فرم در حال بارگذاری ...

« مطالعه رابطه بین محافطه کاری حسابداری، بازده سرمایه گذاری و مالکیت نهادیمنابع تحقیقاتی برای نگارش مقاله بررسی تأثیر نقش معلمین راهنما بر افزایش کارایی آموزشی معلمان مقطع ابتدایی در ... »
 
مداحی های محرم