وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی پایان نامه های انجام شده درباره طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران- فایل ۴۴

 
تاریخ: 04-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

شناخت مشتری

 

تاسیس کانون هواداران حرفه ای
ایجاد انجمن های هواداری فیزیکی و مجازی
شناسایی دقیق بازار مشتری، تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف، تعیین نیازهای مشتری
ایجاد سامانه اطلاعات هواداران و به روز رسانی آن
تدوین تحقیقات علمی برای شناخت طرز فکر، سبک زندگی، و هویت هواداران
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
استفاده از راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری
شناسایی علاقه مندی های نوین جامعه (فضای مجازی و شبکه های اجتماعی)
شناسایی سرگرمی های جدید مورد توجه جامعه
شناسایی ارزش ها و باورهای جامعه مورد نظر و استفاده از نمادها و محتویات آن ها

 

 

 

شناخت رقبا و برنامه ریزی

 

داخلی
ایجاد و همکاری واحدهای تحقیق و توسعه و بازاریابی برای شناسایی رقبا و تحلیل فعالیت های آن ها
تدوین قوانین و استانداردها در سازمان لیگ و اتحادیه فوتبال
ایجاد واحد نظارت بر قوانین در سازمان لیگ
پیگیری برنامه های بازاریابی رقبا و اتخاذ تصمیات مناسب برای مقابله
خارجی
شناسایی سرگرمی های جدید و برقراری ارتباط آن با موضوع باشگاه در صورت امکان

 

 

 

نیروی انسانی

 

تدوین آیین نامه رفتار حرفه ای عوامل باشگاه
شناسایی و آموزش رفتارهای مورد نظر باشگاه برای دستیابی به شخصیت و تصویر برند مورد نظر
استفاده از بازیکنان تیم های پایه باشگاه در تیم اصلی
عقد قراردادهای بلند مدت با بازیکنان با کیفیت ومحبوب
برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی برای ارتقا سطح دانش بازیکنان، مربیان و سایر عوامل
عدم تبادل بازیکن با رقبای سنتی
تعیین مدیر با تجربه، علمی و با فکر اقتصادی
دوری از حواشی رسانه ای عوامل باشگاه
حفظ جایگاه و شان باشگاه از سوی عوامل

 

 

 

فرهنگ

 

ایجاد اتحادیه باشگاهی منسجم و برخورد با برنامه های تخریبی رسانه ها
تدوین برنامه فرهنگی جامع فوتبال در سطح فدراسیون و سازمان لیگ
تدوین برنامه های بازاریابی و ترفیعی برای جذب سایر اقشار جامعه به فوتبال و استادیوم ها توسط لیگ و باشگاه(به جز طبقات پایین)
تدوین برنامه های فرهنگی مناسب در راستادیوم ها برای جهت دهی رفتار تماشاگران توسط افراد متخصص
تدوین استانداردهای رفتار حرفه ای اهالی فوتبال
ایجاد واحدهای تحقیقی در باشگاه ها و لیگ توسط افراد متخصص
تدوین برنامه ها و استانداردهای لازم برای یکسان سازی رفتار و برخورد باشگاه ها برای ایجاد فرهنگ هوادار بودن
(فرهنگ اعتراض، حمایت و خرید)
استفاده از مراسم و جشن های ملی (همه ایرانی هستند و همه یک دین ندارند) و مذهبی در برنامه های لیگ و باشگاه ها
تعیین و برنامه ریزی جشن های باشگاهی

 

 

 

حقوقی


فرم در حال بارگذاری ...

« راهنمای ﻧﮕﺎرش ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوهشی درباره : ارزیابی کیفیت برنامه های درسی رشته علوم تربیتی(گرایش مدیریت وبرنامه ریزی ...دانلود فایل های پایان نامه درباره : ارزیابی برخی شاخص های زیستی عروس ماهی زاینده رود Petroleuciscus esfahani در پاسخ ... »
 
مداحی های محرم