۳-۳۹-۲٫ ضرورت انعطاف پذیری سازمان ها ۸۱
۴۰-۲٫ مراحل شکل گیری رفتار حرفه ای به شرح زیر است ۸۱
۴۱-۲٫ طراحی رفتار حرفه ای دارای اصول و ملاحظاتی به شرح زیر است ۸۱
۴۲-۲٫ اثرات فناورری اطلاعات بر توسعه حرفه ای کارکنان ۸۲
۴۳-۲٫ راه های افزایش توسعه حرفه ای و کارایی کارکنان در سازمان ۸۲
۱-۴۳-۲٫ آموزش ۸۳
۲-۴۳-۲٫چرخش شغلی ۸۳
۳-۴۳-۲٫ غنی سازی شغلی ۸۳
۴۴-۲٫ مفهوم توسعه حرفه ای منابع انسانی ۸۴
۱-۴۴-۲٫ توسعه حرفه ای منابع انسانی باید به دنبال ایجاد هدف های زیر باشد ۸۴
۴۵-۲٫ نقش آموزش درتوسعه حرفه ای نیروی انسانی ۸۵
۱-۴۵-۲٫ تاثیر آموزش ضمن خدمت بر توسعه حرفه ای و کارایی کارکنان ۸۶
۲-۴۵-۲٫ مزایای آموزش در توسعه حرفه ای نیروی انسانی ۸۶
۳-۴۵-۲٫ ویژگی های روش های آموزشی ۸۸
۴۶-۲٫ دلایل توجه به توسعه حرفه ای در کارکنان ۸۹
۱-۴۶-۲٫ افرادتوسعه یافته دارای ویژگی های زیر هستند ۸۹
۴۷-۲: هزینه های توسعه حرفه ای کارکنان ۸۹
۴۸-۲٫ راه کارهای عملی برای توسعه حرفه ای ۹۰
۴۹-۲٫ به طور کلی چهار گروه عمده درفعالیت های توسعه حرفه ای کارکنان نقش اساسی دارند ۹۰
۵۰٫ رویکردهایی برای توسعه حرفه ای کارکنان ۹۱
۱-۵۰-۲٫آموزش رسمی ۹۱
۲-۵۰-۲٫ ارزیابی ۹۱
۳-۵۰-۲٫ تجربیات شغلی ۹۲
۴-۵۰-۲٫ توسعه روابط بین فردی ۹۲
۵۱-۲٫ ویژگی های حرفه ای بودن کارکنان ۹۳
۱-۴۹-۲٫ آموزش ۹۳
۲-۴۹-۲٫ ارشاد ۹۳
۳-۴۹-۲٫ تعلق حرفه ای ۹۴
۴-۴۹-۲٫ شبکه سازی ۹۴
۵-۴۹-۲٫ محیط ۹۴
۶-۴۹-۲٫ سبک رهبری ۹۴
۵۲-۲٫ ابعاد امنیت شغلی که ازطریق توسعه حرفه ای منابع انسانی حاصل می شود عبارتند از ۹۵
۹۶
۵۳-۲٫ تحقیقات انجام شده در داخل کشور ۹۶
۵۴-۲٫تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ۱۰۳
۱۰۷
۱۰۹
۱-۳٫ مقدمه ۱۱۵
۲-۳٫ روش تحقیق ۱۱۵
۳-۳٫ جامعه آماری ۱۱۶
۴-۳٫ حجم نمونه و روش نمونه گیری ۱۱۷
۵-۳٫ ابزار گردآوری داده های پژوهش ۱۱۹
۶-۳٫ روایی و پایایی ابزار گردآوری داده ها ۱۲۲
۷-۳٫ روش های تجزیه و تحلیل داده های پژوهش ۱۲۴
۱-۴٫ مقدمه ۱۲۷
فرم در حال بارگذاری ...