وبلاگ

توضیح وبلاگ من

راهنمای نگارش مقاله درباره ارائه مدل عملکرد برند (مورد مطالعه مصرف‌ کنندگان محصولات شرکت کاله در بابل)- ...

 
تاریخ: 05-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

یکی از محدودیت‌ها، استفاده از پرسشنامه به عنوان ابزار جمع‌ آوری اطلاعات در این تحقیق می‌باشد. علت این امر در وهله نخست مشکلاتی است که در هنگام اندازه‌گیری و گردآوری داده‌ها در زمینه‌های ذهنی همچون احساسات، رضایت و … پدید می‌آید. این مشکلات زمانی ظاهر می‌شوند که بخواهیم رفتار انسانی را به صورت کمی درآوریم. علت دیگر، شرایطی است که پاسخ‌دهنده در هنگام پاسخ دادن به سوالات پرسشنامه ممکن است درگیر آن باشد. برای مثال، ممکن است در آن لحظه خاص ذهن پاسخ‌دهنده تمرکز کافی را برای پاسخ‌گویی به سوالات پرسشنامه نداشته باشد و یا به علت عواملی همچون محیط و یا خود پژوهشگر در پاسخ‌های خود دچار سوگیری شود.
پایان نامه - مقاله - پروژه
یکی دیگر از محدودیت‌های پژوهش این بوده که ماهیت محصولات لبنی به گونه‌ای است که سطح درگیری ذهنی محصولات آنها برای مشتریان پایین بوده و پاسخ‌دهندگان حساسیت نسبت به پاسخگویی به برخی پرسش‌ها ندارند.
یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های این تحقیق عدم همکاری و مشارکت شرکت در ارائه اطلاعاتی در خصوص عملکرد عینی برند (شاخص‌های مالی عملکرد برند) در بازار می‌باشد که باعث شده این متغیر به طور کلی از فرایند تحقیق حذف گردد و عملکرد برند به صورت ذهنی از طریق اطلاعات پاسخ‌دهندگان بررسی گردد.
فهرست منابع
آذر، عادل و مومنی، منصور، آمار و کاربرد آن در مدیریت، جلد اول، چاپ دهم، انتشارات سمت، ۱۳۸۳.
ایران‌پور، شهرام، تاثیر سیاست‌های مشتری محور بانک رفاه کارگران به رضایت مشتری در شهر اصفهان، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه خوراسگان، مدیریت دولتی، ۱۳۸۲.
ایران‌نژاد پاریزی، مهدی، روش‌های تحقیق در علوم اجتماعی، تهران، نشر میدان، ۱۳۷۸.
بـــــرنیکرهوف، روبرت و درسلر، دنیس، اندازه‌گیری بهره‌وری: راهنمایی برای مدیران و متخصصان، ترجمه دکتر محمود عبدالله زاده، ۱۳۷۷.
بل، چیپ ار، مشتری در جایگاه شریک، ترجمه صالحی معوا، تهران، موسسه فرهنگی رسا، ۱۳۸۰.
جعفرپیشه، خلیل، پیش از گسترش برند از خود بپرسید، ، شماره ۲۰۴، صفحات ۹۴-۸۵ ، ۱۳۸۸.
جعفری، مصطفی و فهیمی، امیرحسین، ابزارهای استراتژیک و فرهنگی: مدیریت کیفیت فراگیر، انتشارات موسسه فرهنگی رسا، ۱۳۷۹.
خاکی، غلامرضا، روش تحقیق در مدیریت، تهران، مرکز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۳۷۹.
خاکی، غلامرضا، روش تحقیق با رویکردی به پایان‌نامه نویسی، تهران، انتشارات بازتاب، ۱۳۸۲٫
دان، پیرز و راجرز، مارتا، بازاریابی تک به تک، ترجمه علی عیاری، تهران، فرا، ۱۳۸۱.
دانایی‌فرد، ح؛ الوانی، م و آذر، عادل، روش‌شناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع، چاپ اول، تهران، انتشارات صفار اشرفی، ۱۳۸۷.
دلاور، علی، مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی، تهران، انتشارات رشد، ۱۳۸۰.
رئوف‌رحیمی، سارا، بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده از خدمات شرکت‌های بیمه دولتی بر ارزش ویژه برند آنها از دیدگاه مصرف‌کنندگان تهرانی (موردپژوهی: شرکت‌های بیمه و آسیا)، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا، ۱۳۸۹.
سکاران، اوما، روش تحقیق در مدیریت، ترجمه محمد صائبی و شیرازی، چاپ اول، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، ۱۳۸۴.
شاه‌آبادی، ابوالفضل و ثمری، هانیه، بررسی ارتباط مؤلفه‌های جمعیت‌شناختی و شاخص‌های نوآوری در کشورهای منتخب پرجمعیت و کم‌ جمعیت، فصل‌نامه راهبرد توسعه، شماره ۳۲، صفحات ۸۶-۴۹، ۱۳۹۱.
صفاری‌نژاد، میثم و رحیمی، صالح، نگرشی بر مدل‌های سنجش رضایت از مشتری، تهران، موسسه کتاب مهربان نشر، چاپ اول، ۱۳۸۷.
غفاری آشتیانی، پیمان و کرجالیان، رضا، عملکرد برند از دیدگاه مدیران فعال در صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: شرکت‌های فعال در صنایع لبنی)، پژوهش‌های مدیریت راهبردی، سال هجدهم، شماره ۴۸، صفحات ۱۰۸-۹۱، ۱۳۹۰.
کارتر رایت، راجر، ارتباط با مشتری، ترجمه پارسائیان، تهران،انتشارات ترمه، ۱۳۸۳.
کاوسی، محمدرضا و سقائی، عباس، روش‌های اندازه‌گیری رضایت مشتری، تهران ، انتشارات سبزان، ۱۳۸۴.
کریمی، محمدرضا؛ دری، بهروز؛ حمیدی‌زاده، محمدرضا و اسداله‌زاده، هوشنگ، توسعه مدل ارتباطی بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با عملکرد برند در بازار: مطالعه‌ی موردی برندهای لبنی در بازار تهران. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، شماره‌های ۱۵ و ۱۶، صفحات ۷۶-۵۲، ۱۳۹۰.
کشورشاهی، محمد و رستگار، مهسا، ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت‌های بیمه (در فروش بیمه بدنه خودرو بر اساس مدل CBBE)، دومین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات مالی. تهران، ۱۳۸۹٫
گنجی‌نیا، حسین و کاظمی‌راد، شیرین، تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی، اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی، ۱۳۸۸.
محمدی، اسماعیل، مشتری ‌مداری و تکریم ارباب رجوع، تهران، موسسه خدمات فرهنگی رسا، ۱۳۸۲.
محمدیان، مقدسه؛ فیروزیان، محمود و غفوریان، هادی، وزن‌دهی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو با بهره گرفتن از فرایند تحلیل سلسله مراتبی، فرهنگ مدیریت، سال چهارم، شماره سیزدهم، صفحات ۶۴-۳۷، ۱۳۸۵.
ملکی، آناهیتا و دارابی، ماهان روش های مختلف اندازه گیری رضایت مشتری، ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، شماره ۳، سال اول، صفحات ۳۲-۲۷، ۱۳۸۷.
موسوی شاهرودی، سید محمد، رابطه بین رضایت مشتری و عملکرد بانک‌ها، فصل‌نامه بانک صادرات، صفحات ۴۶-۳۹، ۱۳۸۷.
موون و مینور، رفتار مصرف کننده، ترجمه عباس صالح اردستانی و محمدرضا سعدی، نشر اتحاد و جهان نو، ۱۳۸۶.
مهری، علی، مزیت رقابتی پایدار، ماهنامه تدبیر، سال چهاردهم، شماره ۱۴۰، ۱۳۹۴.
هاپسون، لوگاری؛ مورگاتروید، اسکالی، سیمپسون، مدیریت خدمت، فرهنگ مشتری ‌مداری، ترجمه ایران نژاد پاریزی، تهران، مدیران، ۱۳۸۱.
منابع لاتین
Geyskens, I.; Steenkap, J.E.B.M. and Kumar, N. A. Meta Analysis of Marketing channel. Journal of Marketing Research, Vol. 36, No. 2, PP. 223-238, ۱۹۹۹٫
Ha, Y; Perks, H. Effects of Consumer Perceptions of Brand Experience on the Web: Brand Familiarity, Satisfaction and Brand Trust. Journal of Consumer Behavior Vol. 4, No. 6, PP. 438-42, ۲۰۰۵٫
Oliver, Richard. L. Anderson, J. C., Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer, McGraw – Hill New York, NY, ۱۹۹۷.
Pappu, R. and Quester, R.; W, Cooksey. Consumer - Based Brand Equity: Improving the Measurement - Empirical Evidence. Journal of Product & Brand Management, Vol. 14, No. 3, PP. 143-154, ۲۰۰۵٫
Park, C. S.; Srinivasan, V. A Survey - Based Method for Measuring and Understanding Brand Equity and Its Extendibility. Journal of Marketing Research, Vol. 31, PP. 271-288, ۱۹۹۴٫
Valkenburg, Patti. M. and Buijzen, Moniek. Identifying Determinants of Young Children’s Brand Awareness. Journal of Applied Developmental Psychology, Vol. 26, No. 4, PP. 456 - 468, ۲۰۰۵.
Aaker, David. Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, the Free Press, Simon and Schuster, Inc, ۱۹۹۱.
Aaker, David. Strategic Market Management, 3rd. New York, NY: John Wiley Inc, ۱۹۹۲.
Aaker, David. Building Strong Brands, New York: the Free Press, ۱۹۹۶.
Aaker, Jennifer L. Dimension of Brand Personality. Journal of Marketing Research, Vol. 34, PP. 347–۳۵۶, ۱۹۹۷.
Aaker, D.A. and Keller, K. L. Consumer Evaluations of Brand Extensions. Journal of Marketing, Vol. 54, No. 1, PP. 27-41, ۱۹۹۰.
Acs, Z. J. and D. B. Audretsch, Innovation and technological change. In Z. J. Acs & D. B. Audretsch (Eds.), Handbook of Entrepreneurship Research. Boston: Kluwer Academic Publishers, ۲۰۰۳.


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود فایل ها در رابطه با : مقایسه مضامین اجتماعی اشعار مهدی اخوان ثالث و محمد مهدی جواهری- ...طرح های پژوهشی دانشگاه ها درباره رابطه بین روش های تامین مالی (سودانباشته، انتشار سهام و استقراض)و بازده سهام ... »
 
مداحی های محرم