ب- هیأت مدیره و مدیر عامل
ج- بازرسان
۲-۲۹.ترکیب نیروی انسانی:
تعداد افراد شاغل در منطقه ۸۵ نفر می باشد که شامل ۳۰% کارشناس و کارشناس ارشد و حدود ۵۰% کاردان و دیپلم و حدود ۲۰% زیر دیپلم می باشد.
۲-۳۰.رهبران منطقه:
رهبران منطقه شامل مدیر ، معاونین و رؤسای منطقه می باشند.
۲-۳۱.چشم انداز:
تبدیل شدن به یکی از بهترین مناطق در زمینه تأمین، ذخیره و توزیع فرآورده های نفتی در سطح کشور با بهره گیری از فن آوریهای نوین با ساختار الکترونیکی در راستای تعالی و سرآمدی سازمانی
۲-۳۲.مأموریت:
شناسایی و درک انتظارات مشتریان به منظور تأمین بموقع نیازهای آنان از طریق فروش اینترنتی
تأمین بموقع سوخت مورد نیاز مشتریان از طریق شبکه حمل ونقل کشور و خطوط لوله
اقدامات منطقه در خصوص پیاده سازی سیستم های نوین مدیریتی:
به منظور ارتقاء کیفیت فعالیتها و رعایت اصول ایمنی ، بهداشت محیط کار و حفظ محیط زیست منطقه، موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS به شرح ذیل گردیده است:
سیستم مدیریت کیفیت (۲۰۰۰) ۹۰۰۰۱ISO
سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ۱۸۰۰۱OHSAS
سیستم مدیریت زیست محیطی ۱۴۰۰۱ISO
دریافت گواهی تعهد به تعالی EFQM
۲-۳۳.پیشینه پژوهش
خلاصه ای از مطالعات پیشین داخلی و خارجی مرتبط با موضوع تحقیق در قالب جدول ذیل ارائه می گردد:
ردیف | نام مقاله | خلاصه کار انجام شده | سال انتشار | نویسندگان | مجله |
۱ | تاثیر سرمایه های فکری بر عملکرد منابع انسانی |
این پژوهش با هدف بررسی تاثیرسرمایه فکری بر عملکرد منابع انسانی، انجام شده است. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی بود. جامعه آماری این تحقیق کلیه کارکنان دانشگاه پیام نور استان مازندران به تعداد ۳۸۰ بودندکه با بهره گرفتن از فرمول کوکران حجم نمونه آماری ۲۰۲ نفر تعیین شد. برای جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه:۱- پرسشنامه سرمایه فکری با ضریب آلفای کرونباخ ۷۰% و۲- پرسشنامه عملکرد منابع انسانی با ضریب آلفای۹۴% استفاده شد. داده ها با بهره گیری از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیره، مورد آزمون قرار گرفتند. نتایج پژوهش نشان داد که سرمایه فکری و مولفه های آن با عملکرد منابع انسانی دارای ارتباط مستقیم و معنی داری است. | ۱۳۹۱ | خلعتبری وهمکاران | سایت مرجع دانش |
۲ | تاثیر آموزش سرمایه های انسانی در مدیریت |
در این پژوهش اهمیت و تاثیر عامل منابع انسانی مورد بررسی قرار گرفت و مدلی نیز پیشنهاد گردید. مطالعات مذکور نیز تاکید دارد که متغییرهای مستقل موثر بر موفقیت پروژه ها، بر اساس مراحل مختلف انجام پروژه متفاوت میباشد. نتایج نشان داد که برای ۳ ساختار )وظیفه مندی، پروژه محوری و ماتریکسی(، مدل چگونه پاسخگو خواهد بود. در نهایت این مقاله بر اعتدال بین متغیرهای مستقل و موفقیت پروژه ها با عامل مورد بحث در مقاله تاکید مینماید. همچنین این مقاله بر روی مشکلات موجود بر هم خطی کردن متغییرهای مستقل که در استفاده ازPIP بروز می نماید، بحث میکند. | ۱۳۹۱ | صابر معاش و کوثری |
اولین همایش مجازی ره آوران آموزش |
۳ | ارتقاء عملکرد |
فرم در حال بارگذاری ...