۳
یوسمان احمید و همکاران
۲۰۱۴
اهمیت قابلیت های بازاریابی و عملیاتی بر عملکرد شرکت در دوران رکود و رشد اقتصادی
اهمیت دادن به عملیات و بازاریابی منجر به توسعه قابلیت ها در در این دو عامل می شود. قابلیت های عملیاتی و بازاریابی عملکرد شرکت را در شرایط مختلف اقتصادی بهبود می بخشد. البته قابلیت های عملیاتی در زمان رکود مهم تر است. همچنین اهمیت دادن به عملیات و بازاریابی بر توانایی ان ها در طول دوره رشد اقتصادی نیز کمک میکند.
۴
تنسی و همکاران
۲۰۱۳
یک نقد از راهبردهای پاسخ دهنده توسط شرکت های ساختمانی که در طول رکود اقتصادی اتخاذ شده
اکثر شرکت های ساختمانی استراتژی تمایز را به منظور زنده ماندن در رکود اقتصادی اتخاذ می کنند. در حالی که نتایج مطالعه موردی مقدماتی نشان می دهد که استراتژی های رهبری هزینه بیشتر در رکود سال ۲۰۰۷ مورد استفاده قرار گرفته است
۵
پنته کاست و اندروس
۲۰۱۳
اهمیت از اهمیت: اثر تصمیم گیری در طبقه بندی مراکز تجاری خرده فروشی بزرگ در طول دوره رکود اقتصادی
اثرات متفاوتی در طبقات مختلف مشاهده شده است و نحوه ی درک اهمیت از طبقه بندی فروشگاه های خرده فروشی بر قصد خرید و تفاوت بین گروه های خریداران موثر است بنابراین استراتژی تصمیم گیری در طبقات مختلف متفاوت است.
۶
سیجان
۲۰۱۲
بقای شرکت های کوچک و متوسط در رکود جهانی
پژوهش می خواهد نقاط قدرت، ضعف، فرصت و تهدید را در طول دوره رکود و دوره غیر رکود مقایسه کند. نتیجه نشان می دهد که تغییراتی که در طول دوره رکود اقتصادی ایجاد شده تصمیم گیری بسیار عاقلانه ای بوده است. تغییرات آنها در استراتژی یک و تنها یک دلیل داشته است که حمایت از رشد شرکتشان بوده است.
۷
نیکلز و رولاینز
۲۰۱۲
چگونه نه تنها زنده ماند بلکه در طول رکود اقتصادی رشد کرد: مطالعه با رویکرد چند اکتشافی
شرکت های موفق در روابط مشتریان فعلی خود سرمایه گذاری می کنند و با تقویت تیم حساب کلیدی خود و با کار کردن با مشتریان خود که از مشکلات مالی رنج می برند . شرکت های موفق نیز شروع به اجرای تکنیک های جدید بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی و یافتن منابع جمعی و اجتماعی می کنند.
۸
کیتچیتگ و همکاران
۲۰۱۲
تطبیق با بازیابی شکننده: پاسخ شرکت های کوچک و متوسط به رکود اقتصادی و عملکرد پس از رکود اقتصادی
اقدامات فعلی و نفوذ خارجی، از جمله محصول، نیروی کار و شرایط بازار سرمایه. چهارم، بازار و تنوع محصولات، به تنهایی یا در ترکیب با شیوه های دیگر، به نظر می رسد موفق ترین شکل از سازگاری است ، هر چند تنها تحت شرایط خاصی است.
۹
فاپوهوندا
۲۰۱۲
رکود اقتصادی جهان: تاثیرات و استراتژی برای مدیریت منابع انسانی در نیجریه
در حالی که کارکنان متعهد نمی خواهند در رکود اقتصادی ناپدید شوند، آنها قطعا کمک خواهند کرد که شرکت از طریق آن ها به موفقیت هایی به مراتب بیشتر از گذشته دست یابد برای غلبه بر این بحران، متخصصان منابع انسانی نیاز به استراتژی بیشتر و نیاز به حمایت کارکنان متعهد خود دارند این مقاله پذیرش و نگرش مثبت سازمان ها و به ویژه دولت و همه ذینفعان را برای رسیدن به اهداف مدیریت منابع انسانی موثر تشویق می کند. دخالت دولت در مبارزه با مشکلات رکود اقتصادی جهانی ضروری است.
۱۰
میچیل اسکات
۲۰۱۱
استراتژی های بقا در شرکت های خدماتی پیمانکاری در رکود اقتصادی
فرم در حال بارگذاری ...