وبلاگ

توضیح وبلاگ من

ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری در ...

 
تاریخ: 05-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۹/۰ و بالاتر

 

۰۰/۱

 

 

 

شاخص نرم‌شده برازندگی (NFI)

 

۹/۰ و بالاتر

 

۹۳/۰

 

 

 

شاخص نرم‌نشده برازندگی (NNFI)

 

۹/۰ و بالاتر

 

۶۵/۱

 

 

 

شاخص برازندگی فزاینده (IFI)

 

۹/۰ و بالاتر

 

۲۴/۱

 

 

 

شاخص برازندگی تطبیقی(CFI)

 

۹/۰ و بالاتر

 

۰۰/۱

 

 

 

ریشه دوم برآورد واریانس خطای تقریب، RMSEA

 

۰۸/۰ و کمتر

 

۰۰۰/۰

 

 

 

همان‌طور که مشخصه‌ های برازندگی جدول نشان می‌دهد داده‌های این پژوهش با ساختار عاملی و زیربنای نظری پژوهش برازش مناسبی دارد و این بیانگر همسو بودن سوالات با سازه‌های نظری است.
تحلیل عامل تاییدی متغیر وابسته کیفیت خدمات وب
در پرسشنامه ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری در بانک ملت استان کرمانشاه، میزان تاثیر متغیر وابسته کیفیت خدمات وب با بهره گرفتن از ۵ سوال بررسی شده است(سوال های ۱۶ تا ۲۰). مدل زیر مدل استاندارد شده بررسی متغیر وابسته کیفیت خدمات وب در نرم افزار لیزرل می باشد که رابطه متغیر و نشانگرهای آن ترسیم شده است:
شکل ۴ – ۹ مدل استاندارد شده بررسی متغیر وابسته کیفیت خدمات وب در نرم افزار لیزرل
با توجه به شکل بالا معیارهای RSMEA، P-Value و کای دو تقسیم بر درجه آزادی در سطح قابل قبولی قرار دارند و مدل دارای برازش مناسب می باشد. شکل بالا نشان می دهد که سوال ۱۶ دارای بیشترین تاثیر با میزان تاثیر ۴۴/۰ و سوال ۱۹ دارای کمترین تاثیر با میزان تاثیر ۱۳/۰ روی متغیر وابسته کیفیت خدمات وب می باشند.
اکنون به بررسی معنی داری هر یک از روابط فوق با بهره گرفتن از نمودار آماره تی استودنت می پردازیم. با توجه به اینکه مقدار آماره تی استودنت نشان داده شده در شکل زیر برای سوال های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بیش تر از ۹۶/۱ است، در نتیجه روابط بین این ۳ سوال و متغیر پنهان معنی دار می باشند و برای تجزیه و تحلیل های بعدی و استفاده در مدل معادلات ساختاری باید در مدل بمانند. ولی برای سوال های ۱۹ و ۲۰ مقدار آماره تی از ۹۶/۱ کمتر است بنابراین این دو سوال برای تجزیه و تحلیل های بعدی و مدل معادلات ساختاری باید حذف شوند.
دانلود پروژه
شکل ۴ – ۱۰ مقادیر t-value مدل استاندارد بررسی متغیر وابسته کیفیت خدمات وب در نرم افزار لیزرل
با توجه به مقادیر آماره تی استیودنت مربوط به خطا ها ملاحضه می گردد که مقادیر این آماره برای همه سوال ها بیشتر از ۹۶/۱ است و نشان می دهد که با مقدار معناداری از خطا مواجه هستیم. برای آنکه نشان دهیم این مقادیر به دست آمده تا چه حد با واقعیت‌های موجود در مدل تطابق دارد باید شاخص‌های برازش مورد مطالعه قرار گیرد. همچنین با توجه به بار های عاملی موجود در هر یک از ابعاد می‌توان در مورد اهمیت هر یک از نشانگرها تصمیم گیری نمود.
جدول ۴ – ۱۱ بارهای عاملی و T-Value نشانگرهای مربوط به بررسی متغیر وابسته کیفیت خدمات وب

 

 

سازه پژوهش

 

علامت در مدل

 

بار عاملی در مدل استاندارد

 

T-Value

 

 

 

کیفیت خدمات وب


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود مطالب در مورد بررسی تأثیر اندازه شرکت بر رابطه بین سطح تمرکز مالکیت و عدم تقارن ...راهنمای نگارش مقاله درباره تصویرهای ادبی با عناصر مذهبی در عهد صفوی عرفی شیرازی، طالب ... »
 
مداحی های محرم