وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مشتری و اعتماد بر رضایت ...

 
تاریخ: 04-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۵۸/۰

 

۹۸/۴

 

۱۲/۰

 

۵۹/۰

 

 

 

 

 

 

 

با توجه به جدول فوق برای مسیر ۱ مقدار قدرمطلق آماره t برابر ۶۵/۰ و کوچکتر از مقدار ۱/۹۶ است ، بنابراین محیط فیزیکی بر اعتماد تاثیر معنی‌داری ندارد؛ از طرفی برای مسیر ۲ مقدار قدرمطلق آماره t برابر ۹۸/۴ و بزرگتر از مقدار ۱/۹۶ می باشد، بنابراین اعتماد بر تمایلات رفتاری تاثیر معنی‌داری دارد.
پایان نامه
جدول۴٫۵٫۳۲٫ برای آزمون sobel

 

 

Z آماره آزمون

 

S.E

 

p سطح معناداری

 

اثر غیر مستقیم

 

اثر غیر مستقیم استاندارد

 

 

 

۶۷۳/۰

 

۰۵۹/۰

 

۵۰۱/۰

 

۰۳۹/۰

 

۰۴۱/۰

 

 

 

از طرفی با توجه به آماره آزمون سبل (۶۷۳/۰) و سطح معناداری (۵۰۱/۰) که بزرگتر از ۰۵/۰ می باشد و فرض صفر رد نمیشود بنابراین در سطح اطمینان ۹۵% محیط فیزیکی از طریق اعتماد بر تمایلات رفتاری تاثیر نمی گذارد.
فصل پنجم
نتیجهگیری
و
پیشنهادات
۵٫۱٫ مقدمه
پس از ارائه یافتهها محقق میتواند به ارزیابی و تفسیر آنها بپردازد. این بخش با گزارشی مختصر از مسأله تحقیق و یافته های مربوط به سؤالات و یا فرضیه های پژوهشی آغاز میشود.
تحقیق حاضر به بررسی تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد شرکت میپردازد. لذا در ابتدا خلاصهای از تحقیق بیان میشود و در ادامه نتایج حاصل از فرضیه های تحقیق، محدویتها و پیشنهادات تحقیق بیان میگردد.
۵٫۲٫ مروری مختصر بر هدف، مسأله و چگونگی انجام کار
یکی از انواع سازمانهایی که کیفیت خدمات ارائه شده در آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، بیمارستان ها و مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی هستنند. در کشور ما نیز طبق نظرات بیماران (مشتریان بیمارستانها) در ضمینه کیفیت خدمت ارائه شده از سوی بیمارستان ها به مشتریان مشکلات زیادی وجود دارد بخشی از این مشکلات کیفیتی به رفتار های داوطلبانه و سازمانی پرستاران باز می گردد. می توان گفت کیفیت شامل دو بعد است: بعد فنی و بعد عملکردی. کیفیت عملکردی به جنبه های غیر محسوس خدمات اشاره دارد و اینکه چگونه خدمات عرضه می شود به طور خاص کیفیت عملکردی به رفتار کارکنان ارائه کننده آن خدمت و چگونگی تعامل میان کارکنان و مشتریان در طول فرایند ارائه خدمات اشاره دارد (سید جوادین و همکاران،۱۳۹۲،۱۰۵). همچنین، سرمایه اجتماعی شامل نهادها، روابط، گرایشها، ارزشها و هنجارهایی است که بر رفتار و تعاملات بین افراد حاکم است (طغرایی و رضوانی،۱۳۹۱،۸۹). همچنین از آنجایی که مشتریان از مهمترین داراییها و سرمایه های هر سازمان هستند سازمانها برای جلب رضایت مشتریان خود باید همواره در پی بهبود سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریانشان باشند.
از آنجایی که این تحقیق به بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مشتری و اعتماد بر خروجی های کلیدی خدمات پرداخته است، بنابراین هدف کلی از تحقیق حاضر بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مشتری و اعتماد بر خروجی های کلیدی خدمات در مرکز تحقیقات پیشگیری از سرطان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان میباشد.
نمونه آماری تحقیق حاضر ۱۷۸ نفر از مراجعین به مرکز پیشگیری از سرطان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان میباشند. پس از گردآوری پرسشنامه و نیز پس از تجزیه و تحلیل داده ها توسط نرم افزارهای مربوطه، داده ها توسط روش های آماری مربوطه مورد تحلیل قرار گرفتند. سپس با توجه به آزمونهای انجام شده نتایجی به دست آمده است که بر اساس آن پیشنهادات ارائه گردیده است.
۵٫۳٫ نتایج حاصل از فرضیه ها و سؤالات تحقیق
فرضیه یک: بررسی تأثیر منابع سازمانی از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر رضایت
نتیجه آزمون فرضیه:این فرضیه با توجه به رابطه مستقیم بین منابع سازمانی از طریق ارزش ادراک شده مشتری و رضایت در جامعه مورد بررسی به تأیید رسیده است.


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره انالیز بیوانفورماتیکی، کلونینگ و بیان ناحیه V پروتئین ۱۶۶CD در میزبان پروکاریوتی- ...پروژه های پژوهشی در مورد بررسی واپاشی دو بتایی- فایل ۵ »
 
مداحی های محرم