وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در سازمان های تحقیقاتی- ...

 
تاریخ: 04-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۶۱٫۴۵۷

 

 

 

۶

 

۱٫۴۰۶

 

۴٫۱۳۶

 

۷۳٫۰۷۱

 

۱٫۴۰۶

 

۴٫۱۳۶

 

۷۳٫۰۷۱

 

۲٫۵۰۰

 

۷٫۳۵۳

 

۶۸٫۸۱۰

 

 

 

۷

 

۱٫۱۷۹

 

۳٫۴۶۸

 

۷۶٫۵۳۹

 

۱٫۱۷۹

 

۳٫۴۶۸

 

۷۶٫۵۳۹

 

۲٫۴۵۰

 

۷٫۲۰۶

 

۷۶٫۰۱۶

 

 

 

۸

 

۱٫۱۱۷

 

۳٫۲۸۶

 

۷۹٫۸۲۵

 

۱٫۱۱۷

 

۳٫۲۸۶

 

۷۹٫۸۲۵

 

۱٫۲۹۵

 

۳٫۸۰۹

 

۷۹٫۸۲۵

 

 

 

در خروجی سوم – یعنی جدول(۶-۴) - قسمت اول با برچسب” Initial Eigenvalues” مربوط به مقادیر ویژه است که عامل ها با مقادیر ویژه بیشتر از یک در تحلیل باقی می مانند و عامل ها با مقادیر ویژه کمتر از یک از تحلیل خارج می شوند. این عوامل، عواملی هستند که حضور آنها باعث تبیین بیشتر واریانس نخواهد شد.
قسمت دوم با برچسب “"Extraction Sums of Squared Loadings مربوط به مقادیر ویژه عوامل استخراجی بدون چرخش می باشد.
قسمت سوم با برچسب” Rotation Sums of Squared Loadings ” مربوط به مقادیر ویژه عوامل استخراجی با چرخش می باشد. بر این اساس با توجه به نتایج حاصله از تحلیل مولفه های اصلی ۳۴ متغییر تحقیق در ۸گروه طبقه بندی گردیدند. ۸ عامل اول استخراج شده از یک بزرگترند و در تحلیل باقی می مانند. اگر به ستون واریانس تجمعی نسبی توجه کنید، این ۸ عامل می توانند ۸۲۵/۷۹ درصد از تغییر پذیری (واریانس) متغیرها را توضیح دهند. توجه داشته باشید که در چرخش عامل های باقی مانده، نسبتی از کل تغییرات که توسط این ۸ عامل توضیح داده شده است ثابت است ولی در روش بدون چرخش درصد عامل اول درصد بیشتری از تغییرات را تعیین می کند. در روش چرخش عامل ها هر یک از آن ها نسبت تقریبا یکسانی از تغییرات را توضیح می دهند. این ویژگی چرخش واریماکس است که تغییرات را میان عامل ها به صورت یکنواخت توزیع می کند.
خروجی چهارم نمودار(۱-۴) با عنوان نمودار scree است . این نمودار تصویر گرافیکی مقدار ویژه در هر یک از عامل های استخراج شده است- داده ی ستون اول در قسمت اول جدول(۶-۴).
نمودار۴-۱ تصویر گرافیکی مقادیر ویژه
مقدار واریانس توجیه شده- مقدار ویژه- با استخراج عامل های بعد از عامل هشتم به بعد افت می کند.مقادیر ویژه ۸ عامل اول بیشتر از یک است و به همین دلیل در خروجی باقی مانده اند.
خروجی پنجم- یعنی جدول(۷-۴)- ماتریس اجزا یا عامل های چرخیده نشده را نشان می دهد که شامل بارهای عاملی هر یک از متغییرها در ۸ عامل باقی مانده می باشد. ولی تفسیر بارهای عاملی بدون چرخش ساده نیست . بنابراین عامل ها را می چرخانیم تا قابلیت تفسیر آن ها افزایش یابد.
دانلود پایان نامه
جدول۷-۴ ماتریس اجزا یا عامل های چرخیده نشده

 

 

Component Matrixa

 


فرم در حال بارگذاری ...

« اخلاق در بوستان- فایل ۱۰گرایش شهروندان به استفاده از دوچرخه »