وبلاگ

توضیح وبلاگ من

تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم ...

 
تاریخ: 04-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد رشت
دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه مدیریت بازرگانی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )
پایان نامه
مدیریت بازرگانی ، مدیریت تحول
عنوان:
تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی استان گیلان بر اساس یک مدل علّی
استاد راهنما:
دکتر ابراهیم چیرانی
نگارش:
مریم دانش شکیب
تابستان ۱۳۹۳
قدردانی و سپاس
اکنون که با عنایت خداوند متعال مراحل انجام کار این پایان نامه به اتمام رسید ، از تمامی کسانی که مرا در این امر یاری کردند کمال تشکر را دارم.
از استاد ارجمند جناب آقای دکتر ابراهیم چیرانی که در انجام این امر مهم مرا راهنمایی نمودند صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.
در خاتمه از همراهی و همکاری خانواده ام در ایجاد فضایی مناسب برای انجام تحقیق سپاسگزارم ، بی تردید بدون شکیبایی و محبت آنان این مهم برایم بسیار دشوار بود.
تقدیم به:
مادر عزیزم که هر چه دارم از اوست
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱) مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………….۳
۱-۲) بیان مساله ………………………………………………………………………………………………………………………………..۵
۱-۳) سؤالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….۶
۱-۴) ضرورت و اهمیت تحقیق……………………………………………………………………………………………………………۷
۱-۵) اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………..۸
۱-۶) چهارچوب نظری تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………۸
۱-۷) فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………….۱۰
۱-۸) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر ها …………………………………………………………………………………………..۱۰
۱-۹) قلمرو تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………….۱۳
فصل دوم: مروری بر ادبیات موضوع تحقیق (بررسی متون)
بخش اول: ادبیات موضوعی تحقیق
۲-۱) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۶
۲-۱-۱) تشریح مفهوم برند……………………………………………………………………………………………………………….۱۷
۲-۱-۲) تعهد به برند………………………………………………………………………………………………………………………..۱۹
۲-۱-۲-۱) تعهد عاطفی (شناختی یا مؤثر)…………………………………………………………………………………………..۲۱
۲-۱-۲-۲) تعهد مستمر (محاسبه)………………………………………………………………………………………………………۲۲
۲-۱-۳) تأثیر شخصیت برند در تعهد مصرف کننده به برند……………………………………………………………………۲۲
۲-۱-۴) تأثیر آرم برند بر تعهد به برند………………………………………………………………………………………………..۲۲
۲-۱-۵) اعتماد به برند………………………………………………………………………………………………………………………۲۳
۲-۱-۵-۱) وفاداری و اعتماد به برند…………………………………………………………………………………………………..۲۷
۲-۱-۶) وابستگی به برند…………………………………………………………………………………………………………………..۲۸
۲-۱-۶-۱) وابستگی عاطفی………………………………………………………………………………………………………………۳۰
۲-۱-۶-۲) وابستگی به برند و تعهد به برند…………………………………………………………………………………………۳۱
۲-۱-۷) شخصیت برند……………………………………………………………………………………………………………………..۳۱
۲-۱-۷-۱) شخصیت برند و شخصیت انسان……………………………………………………………………………………….۳۴
۲-۱-۷-۲) رویکرد شخصیت برند……………………………………………………………………………………………………..۳۶
۲-۱-۷-۳) همخوانی شخصیتی برند و مشتری…………………………………………………………………………………….۳۷
۲-۱-۷-۴) شخصیت برند و هویت برند……………………………………………………………………………………………..۳۷
۲-۱-۷-۵) شخصیت برند و تصویر برند…………………………………………………………………………………………….۳۸
۲-۱-۷-۶) شخصیت برند و ارزش ویژه ی برند………………………………………………………………………………….۳۸
بخش دوم: پیشینه تحقیق
۲ – ۲) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۱
۲-۲-۱) بررسی تحقیقات مرتبط با موضوع تحقیق……………………………………………………………………………….۴۱
فصل سوم: روش تحقیق


فرم در حال بارگذاری ...

« مقایسه شاخص های اصلی آنتروپومتریکی، بیومکانیکی، فیزیولوژیکی، روانی و وضعیت قامتی، اسکلتی- عضلانی ...طرح های پژوهشی دانشگاه ها درباره جایگاه-عدالت-ترمیمی-در-قانون-آیین-دادرسی-کیفری- فایل ۲۳ »
 
مداحی های محرم