جدول۴-۸: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس میزان تحصیلات در نمونه آماری………………………………..۹۹
جدول۴-۹: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس تعداد سالهای فعالیت در باغ…………………………………….۱۰۰
جدول۴-۱۰: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس درآمد غیرباغداری درنمونه آماری…………………………..۱۰۱
جدول۴-۱۱: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس اندازه باغ درنمونه آماری……………………………………….۱۰۲
جدول۴-۱۲: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس کل باردهی و کل فروش درنمونه آماری………………….۱۰۳
جدول۴-۱۳: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس سطح باردهی متوسط درنمونه آماری……………………….۱۰۴
جدول۴-۱۴: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس موقعیت باغ درنمونه آماری……………………………………۱۰۵
جدول۴-۱۵: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس وضعیت جاده درنمونه آماری…………………………………۱۰۵
جدول ۴-۱۶: توزیع درصد فراوانی باغداران براساس درآمد سالانه (میلیون ریال)………………………………………………….. ۱۰۵
جدول۴-۱۷: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس خودمصرفی درنمونه آماری……………………………………۱۰۶
جدول ۴-۱۸: توزیع فراوانی باغداران براساس تنوع و تعدد انجام فعالیت های مختلف بازاریابی………………………………. ۱۰۷
جدول ۴-۱۹: توزیع فراوانی باغداران براساس مهارتهای بازاریابی آنها…………………………………………………………………..۱۰۷
جدول۴-۲۰: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس سن درنمونه آماری………………………………………………۱۰۸
جدول ۴-۲۱: زمان انجام فعالیت مختلف بازاریابی برای پرتقال شهرستان محمودآباد برحسب روزهای سپری شده از اول مهر…………….۱۰۹
جدول ۴-۲۲: نحوه انجام مراحل مختلف عملیات بازاریابی و بازاررسانی محصول…………………………………………………..۱۱۱
جدول ۴-۲۳: میانگین ضایعات و هزینه هرصد کیلو برای عملیات مختلف بازاریابی پرتقال……………………………………….۱۱۱
جدول ۴-۲۴: درصد اولویت های استفاده ازیک نوع بخصوص بسته بندی برای محصولات پرتقال…………………………….۱۱۲
جدول۴-۲۵: درصد اولویت های علل عدم استفاده بعضی باغداران از انبار و نگه داشتن محصول در انبار…………………………………..۱۱۲
جدول ۴-۲۶: درصد اولویت های علل اصلی ضایعات پرتقال………………………………………………………………………………۱۱۳
جدول ۴-۲۷: درصد اولویت های مهمترین مشکل بازاریابی پرتقال شهرستان محمودآباد از دید باغدار………………………..۱۱۳
جدول۴-۲۸: سود خالص تولیدکننده برای هرکیلوگرم پرتقال درسال ۱۳۹۱٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۷
جدول۴-۲۹: سود خالص عمده فروشی برای هرکیلوگرم پرتقال درسال ۱۳۹۱٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۷
جدول۴-۳۰: سود خالص خرده فروشی برای هرکیلوگرم پرتقال درسال ۱۳۹۱٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۸
جدول۴-۳۱: مقادیر حاشیه مسیرهای بازاریابی هرکیلوگرم پرتقال درسال ۱۳۹۱٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۸
جدول۴-۳۲: مقادیرحاشیه عوامل بازاریابی پرتقال و سهم عوامل بازاریابی ازقیمت خرده فروشی……………………………….۱۱۹
جدول۴-۳۳: ضریب هزینه بازاریابی پرتقال درسال ۱۳۹۱٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۹
جدول۴-۳۴: راندمان بازاریابی پرتقال شهرستان محمودآباد درسال ۱۳۹۱٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۹
جدول۴-۳۵: میانگین شاخص های مختلف بازاریابی و فروش کل پرتقال برای هر کیلو در مسیرهای مختلف……………….۱۲۰
جدول ۴-۳۶: توزیع فراوانی شکل فروش محصولات پرتقال شهرستان محمودآباد……………………………………………………۱۲۲
جدول۴-۳۷: توزیع فراوانی تولید کنندگان پرتقال شهرستان براساس دانش بازاریابی و فروش آنها……………………………..۱۲۵
جدول ۴-۳۸: نتایج حاصل از برآورد الگوی مارک-آپ ……………………………………………………………………………………..۱۲۶
جدول ۴-۳۹: نتایج محاسبه ضریب تست کروسکال والیس فرضیه اول………………………………………………………………….۱۲۸
جدول ۴-۴۰: نتایج محاسبه ضریب تجزیه واریانس یک طرفه فرضیه اول………………………………………………………………۱۲۸
جدول ۴-۴۱: نتایج محاسبه ضریب رگرسیون اسپیرمن فرضیه دوّم………………………………………………………………………..۱۲۹
جدول ۴-۴۲: نتایج محاسبه ضریب رگرسیون اسپیرمن برای فرضیه سوّم………………………………………………………………..۱۳۰
جدول ۴-۴۳: نتایج محاسبه ضریب رگرسیون اسپیرمن برای فرضیه چهارم……………………………………………………………..۱۳۱
جدول ۴-۴۴: نتایج محاسبه ضریب رگرسیون اسپیرمن برای فرضیه پنجم……………………………………………………………….۱۳۱
جدول ۴-۴۵: نتایج محاسبه ضریب رگرسیون اسپیرمن برای فرضیه ششم……………………………………………………………….۱۳۲
جدول۴-۴۶: خلاصه نتایج آزمون فرضیات……………………………………………………………………………………………………….۱۳۳
جدول ۴-۴۷: نتایج نهایی آزمون های تکمیلی برای متغیرهای اصلی پژوهش………………………………………………………….۱۳۴
جدول ۴-۴۸: میانگین شاخص های رفتاری باغداران در مسیرهای مختلف فروش ارقام پرتقال………………………………….۱۳۹
جدول ۴-۴۹: ضرایب تست کروسکال والیس برای شاخص های موثر در انتخاب مسیر فروش……………………………….. ۱۳۹
فهرست نمودار ها
عنوان صفحه
نمودار ۴-۱: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال درسطح شهرستان محمودآباد……………………………………………۹۵
نمودار ۴-۲: توزیع و درصد فراوانی باغات پرتقال شهرستان محمودآباد بر اساس نوع رقم پرتقال درنمونه آماری……….۹۶
نمودار ۴-۳: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس تجربه کاری در نمونه آماری………………………………..۹۷
نمودار ۴-۴: توزیع و درصد فراوانی تولیدکنندگان پرتقال برمبنای سن در نمونه آماری…………………………………………..۹۸
فرم در حال بارگذاری ...