۲-۴-۲۲ فرایند توانمندسازی ۶۱
۲-۴-۲۲-۱ تسهیم اطلاعات ۶۲
۲-۴-۲۲-۲ خود مختاری و استقلال کاری در سرتاسر حد و مرزهای سازمان ۶۲
۲-۴-۲۲-۳ جایگزین کردن تیم های خود گردان به جای سلسه مراتبها ۶۲
۲-۴-۲۳ استراتژی های توانمندسازی ۶۲
۲-۴-۲۳-۱ استراتژی افزایش آگاهی جمعی از طریق داستان گویی ۶۳
۲-۴-۲۳-۲ استراتژی آموزش مهارتهای حل مسئله ۶۳
۲-۴-۲۳-۳ استراتژی آموزشهای مهارتهای پشتیبانی و تجهیز منابع ۶۳
۲-۴-۲۴ اقدامات عملی برای توانمند کردن کارکنان ۶۴
۲-۴-۲۴-۱ نشان دادن تعهد رهبراز طریق ۶۴
۲-۴-۲۴-۲ مورد توجه قرار دادن منافع کارکنان از طریق ۶۴
۲-۴-۲۴-۳ آموزش کارکنان جهت افزایش دانش ، مهارت و توانایی های آنان از طریق ۶۴
۲-۴-۲۴-۴ به کارگیری تیم های کیفی از طریق ۶۵
۲-۴-۲۴-۵ مشارکت کارکنان در برنامه ریزی و تسهیم اطلاعات عملکردی از طریق ۶۵
۲-۴-۲۴-۶ تفویض اختیار از طریق ۶۵
۲-۴-۲۵ تعاریف مفهومی از توانمندسازی ۶۶
۲-۴-۲۶ ابعاد توانمندسازی کارکنان از دیدگاه های مختلف انگیزشی و شناختی ۶۶
۲-۴-۲۷ مزایای توانمندسازی ۶۸
۲-۴-۲۸ فنون و ابزارهای توانمندسازی ۶۸
۲-۴-۲۸-۱ رهبری منابع انسانی ۶۸
۲-۴-۲۸-۲ خط مشی و استراتژی ۶۹
۲-۴-۲۸-۳ انگیزش ۶۹
۲-۴-۲۸-۴ آموزش ۶۹
۲-۴-۲۸-۵ مشارکت ۷۰
۲-۴-۲۸-۶ خلاقیت و نوآوری ۷۰
مقدمه ۷۲
۳-۱ روش تحقیق ۷۲
۳-۲ جامعه آماری ۷۳
۳-۳ نمونه آماری و تعیین حجم نمونه ۷۳
۳-۴ روش و ابزار گردآوری داده ها ۷۴
۳-۵ روایی و پایایی ابزار گردآوری اطلاعات ۷۶
۳-۶ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۷۸
۳-۷ مدل توانمندسازی مهارتهای پرستاری ۸۱
مقدمه ۸۳
۴-۱ توصیف آماری ویژگی های پاسخ دهندگان ۸۳
۴-۱-۱ اطلاعات مربوط به جنسیت ۸۴
۴-۱-۲ اطلاعات مربوط به وضعیت تاهل ۸۴
۴-۱-۳ اطلاعات مربوط به وضعیت تحصیلات ۸۴
۴-۱-۴ اطلاعات مربوط به وضعیت استخدام ۸۵
۴-۱-۵ اطلاعات مربوط به سن ۸۵
۴-۱-۶ اطلاعات مربوط به سابقه کار ۸۵
۴-۲ تجزیه و تحلیل داده ها درارتباط بافرضیات تحقیق ۸۶
۴-۳ آزمون فرضیات ۸۶
۴-۳-۱ آزمون سه فرضیه اول تحقیق ۸۶
۴-۳-۲ آزمون ۳ فرضیه دوم تحقیق ۹۲
۴-۳-۳ آزمون ۳ فرضیه سوم تحقیق ۹۷
۴-۳-۴ آزمون ۳ فرضیه چهارم تحقیق ۱۰۰
۴-۳-۵ آزمون ۳ فرضیه پنجم تحقیق ۱۰۴
۴-۳-۶ آزمون ۳ فرضیه ششم تحقیق ۱۰۸
۴-۳-۷ آزمون ۳ فرضیه هفتم تحقیق ۱۱۲
۴-۳-۸ آزمون ۳ فرضیه هشتم تحقیق ۱۱۵
مقدمه ۱۲۱
۵-۱ یافته ها ونتایج آزمون فرضیات ۱۲۱
فرم در حال بارگذاری ...