وبلاگ

توضیح وبلاگ من

مطالب درباره تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان ...

 
تاریخ: 05-08-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۵-۴- محدودیت های پژوهش
محدودیت‌های پژوهش آن دسته از عواملی هستند که در مسیر جمع¬آوری اطلاعات، تحلیل و کسب نتایج مطلوب، مانع ایجاد می‌کند. محدودیت به صورت ذاتی در هر پژوهش وجود دارد و این پژوهش نیز از این اصل مستثنی نبوده و محدودیت‌های به شرح ذیل را داشته است
۵-۴-۱- محدودیت های مکانی
پژوهش حاضر از نظر مکانی صرفاً محدود به بخش خاصی از ایران می‌باشد روشن است که، دیدگاه کارکنان بانک کشاورزی استان گیلان نمی‌تواند نماینده رضایت مشتریان بطور کلی باشد؛ و این مسأله تعمیم مکانی پژوهش را با محدودیت مواجه می‌ساخت؛ لذا می‌طلبد که این تحقیق در گستره‌ای وسیع‌تری و با انجام یک نمونه¬گیری خوشه‌ای یا طبقه‌ای بتواند تمامی شرکت‌های صنعتی کشور را به عنوان جامعه آماری در نظر گیرد و این محدودیت مکانی را از بین ببرد.
۵-۴-۲- محدودیت های ناشی از نمونه گیری
یکی از این محدودیت‌ها، پراکندگی جامعه و نمونه¬آماری بود که موجب طولانی شدن جمع¬آوری پرسشنامه¬ها گردید.
در نهایت اینکه، یکی از با اهمیت‌ترین محدودیت‌های که از ویژگی خاص پژوهش‌های علوم انسانی به شمار می‌آید؛ تاثیر متغیرهایی است که از کنترل پژوهشگر خارج هستند و امکان اثر¬گذاری آن‌ها بر نتایج پژوهش دور از ذهن نیست، به گونه‌ای که امکان بررسی یا کنترل آن‌ها برای پژوهشگر فراهم نباشد مثلاً در پژوهش حاضر با توجه به اینکه پژوهشی در خصوص بررسی آمادگی برای اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان انجام نشده بود لذا امکان مقایسه نتایج این پژوهش با نتایج پژوهش‌های مشابه با مشکل مواجه بود.
پایان نامه - مقاله - پروژه
پیوست ها
ضمائم

پیوست شماره ۱، پرسشنامه مورد استفاده

پاسخگوی گرامی
با سلام و احترام؛
پرسشنامه حاضر در راستای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان«تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی »در دو بخش طراحی شده است. از آنجا که دستیابی به نتایج صحیح و علمی منوط به اظهار نظرهای ارزشمند شما پاسخ دهنده گرامی می باشد لذا از شما تقاضا می شود با قبول زحمت و صرف وقت خود صادقانه به سؤالات پاسخ دهید. پیشاپیش از همکاری صمیمانه و دقت نظر شما در ارائه پاسخ های مناسب که منجر به تحلیلی واقع بینانه از وضعیت موجود خواهد شد، کمال تشکر را دارم.
با تشکر
محمدرضا شعبانپور امام دانشجوی کارشناسی ارشد
مدیریت دولتی- گرایش منابع انسانی
بخش اول: سئوالات عمومی
سن:۳۰-۲۰ ۴۰-۳۰ ۵۰-۴۰ ۵۰ به بالا
جنسیت: مرد زن
میزان تحصیلات:دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری
نوع مشتری: مشتری داخلی مشتری خارجی
سابقه خدمت: زیر ۵ سال ۵ تا ۱۰ سال ۱۰ تا ۱۵ سال ۱۵ تا ۲۰ سال ۲۰ سال به بالا
بخش دوم: سوالات فرهنگ کیفیت محوری

 

ابعاد ردیف عنوان کاملاً مخالفم مخالفم بی‌نظرم موافقم کاملاً موافقم
ایجاد
نگرش مثبت نسبت به تغییر
۱ اگر کارکنان بخواهند روش‌های جدید انجام کار را بیازمایند، مدیران باید حمایت زیادی از آنان ‌کنند.          
۲ نگرش مثبت نسبت به تغییر یک فرهنگ در بانک باشد.  


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود پروژه های پژوهشی با موضوع بررسی میزان اثربخشی سازمانی بر اساس شاخص‌های EFQM در شهرداری ...راهنمای نگارش پایان نامه درباره شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر شفافیت نظام اداری ... »
 
مداحی های محرم