جدول(۴-۱۱) بررسی رابطه تصویر و اعتماد…………………………………………………………………………………….۷۸
جدول ۴-۱۲ بررسی رابطه تصویر و وفاداری……………………………………………………………………………………۷۹
جدول ۴-۱۳ بررسی رابطه اعتماد و وفاداری…………………………………………………………………………………….۷۹
جدول(۴-۱۴)بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی تصویر………………………………………………………………….۸۰
جدول(۴-۱۵)بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی اعتماد………………………………………………………………….۸۱
جدول(۴-۱۶)بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی وفاداری مشتری……………………………………………………۸۲
جدول(۴-۱۷)بررسی تاثیر تصویر بر روی اعتماد………………………………………………………………………………۸۲
جدول(۴-۱۸)بررسی تاثیر تصویر بر روی وفاداری مشتری…………………………………………………………………۸۳
جدول(۴-۱۹)بررسی تاثیر اعتماد بر روی وفاداری مشتری………………………………………………………………….۸۴
جدول(۴-۲۰)بررسی تفاوت جنسیت و رضایت مشتری…………………………………………………………………….۸۴
جدول(۴-۲۱)بررسی تفاوت جنسیت و تصویر ……………………………………………………………………………….۸۵
جدول(۴-۲۲)بررسی تفاوت جنسیت و اعتماد………………………………………………………………………………….۸۵
جدول(۴-۲۳)بررسی تفاوت جنسیت و وفاداری……………………………………………………………………………….۸۵
جدول(۴-۲۴)بررسی تفاوت جنسیت و تاهل و رضایت مشتری………………………………………………………….۸۶
جدول(۴-۲۵)بررسی تفاوت جنسیت و تاهل و تصویر ……………………………………………………………………..۸۶
جدول(۴-۲۶)بررسی تفاوت تاهل و اعتماد………………………………………………………………………………………۸۷
جدول(۴-۲۷)بررسی تفاوت تاهل و وفاداری…………………………………………………………………………………..۸۷
جدول(۴-۲۸)بررسی تفاوت سن و رضایت مشتری…………………………………………………………………………..۸۷
جدول(۴-۲۹)بررسی تفاوت سن و تصویر ………………………………………………………………………………………۸۸
جدول(۴-۳۰)بررسی تفاوت سن و اعتماد……………………………………………………………………………………….۸۸
جدول(۴-۳۱)بررسی تفاوت سن و وفاداری…………………………………………………………………………………….۸۸
جدول(۴-۳۲)بررسی تفاوت تحصیلات و رضایت مشتری…………………………………………………………………۸۹
جدول(۴-۳۳)بررسی تفاوت تحصیلات و تصویر……………………………………………………………………………..۸۹
جدول(۴-۳۴)بررسی تفاوت تحصیلات و اعتماد………………………………………………………………………………۸۹
جدول(۴-۳۵)بررسی تفاوت تحصیلات و وفاداری……………………………………………………………………………۹۰
جدول(۴-۳۶)بررسی تفاوت مدت ارتباط و رضایت مشتری………………………………………………………………۹۰
جدول(۴-۳۷)بررسی تفاوت مدت ارتباط و تصویر……………………………………………………………………………۹۰
جدول(۴-۳۸)بررسی تفاوت مدت ارتباط و اعتماد……………………………………………………………………………۹۱
جدول(۴-۳۹)بررسی تفاوت مدت ارتباط و وفاداری…………………………………………………………………………۹۱
فهرست نمودار
عنوان صفحه
نمودار(۴-۱) درصد فراوانی جنسیت افراد………………………………………………………………………………………..۶۷
نمودار(۴-۲)درصد وضعیت تاهل افراد……………………………………………………………………………………………۶۸
نمودار (۴-۳) درصد توزیع سنی افراد……………………………………………………………………………………………..۶۹
نمودار (۴-۴) درصد توزیع فراوانی تحصیلات………………………………………………………………………………….۷۰
نمودار (۴-۵) درصد توزیع فراوانی میزان ارتباط در بین جامعه مورد پژوهش…………………………………………۷۱
نمورار (۶-۴) درصد توزیع فراوانی مشاغل در بین جامعه مورد پژوهش………………………………………………..۷۲
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل ۴-۱ مدل مفهومی صنعتگران …………………………………………………………………………………………………۷۵
شکل(۴-۲) مدل مفهومی بازرگانان ………………………………………………………………………………………………..۷۵
شکل(۴-۳) مدل مفهومی کشاودرزان………………………………………………………………………………………………۷۵
شکل(۴-۴) مدل مفهومی کارمندان………………………………………………………………………………………………….۷۶
شکل(۴-۵) مدل مفهومی بزشکان…………………………………………………………………………………………………..۷۶
چکیده
امروزه پیشرفت فناوری و رقابتیتر شدن محیط پیچیده و پویای نظام بانکداری، بانکهای سنتی را تبدیل به بانکهایی با خدمات نوین نموده است. در این میان داشتن مشتریان وفادار به عنوان سرمایه اصلی هر بانک محسوب می شود. لذا در این تحقیق به مقایسه تاثیر محرک رضایت مشتری بر تصویر، اعتماد و وفاداری مشتری به تفکیک گروه های اجتماعی پرداخته شده است. روش این تحقیق از نظر هدف از نوع تحقیقات توصیفی– پیمایشی و از نظر نحوه اجرا از نوع تحقیقات کیفی است. جامعه آماری این تحقیق ۳۶۲ نفر از مشتریان بانک سپه منطقه کرمانشاه میباشد و نمونهگیری به روش تصادفی طبقهای صورت پذیرفته است. اطلاعات لازم از طریق پرسشنامه گردآوری شده و با آزمون همبستگی پیرسون، آزمون Tیک طرفه، آزمون T دو طرفه و آزمون
آنالیز واریانس یک طرفه متغیرها مورد آزمون قرار گرفتهاند. یافتههای این تحقیق نشان میدهد که روابط مثبت و معناداری بین متغیرهای رضایت مشتری، تصویر، اعتماد و وفاداری مشتری وجود دارد. همچنین در خصوص تاثیر محرک رضایت مشتری بر تصویر و اعتماد و تاثیر متغیر تصویر بر اعتماد میان گروه های اجتماعی تفاوتی وجود ندارد، اما در خصوص تاثیر محرک رضایت مشتری بر وفاداری، تاثیر متغیر تصویر بر وفاداری و تاثیر متغیر اعتماد بر وفاداری میان گروه های اجتماعی تفاوت وجود دارد. همچنین در بررسی ویژگیهای فردی یافته ها نشان میدهد، میزان رضایتمندی، تصویر، اعتماد و وفاداری در مردان بیشتر از زنان و میزان تصویر و وفاداری در افراد متاهل قویتر از افراد مجرد میباشد. ولی وضعیت تاهل روی میزان رضایت و اعتماد و همچنین تفاوت سن و تفاوت مدت زمان ارتباط روی متغیرها تفاوتی ایجاد نمینماید. اما سطح تحصیلات متفاوت برای میزان متغیرها متفاوت است.
واژه های کلیدی: رضایت مشتری، تصویر، اعتماد، وفاداری مشتری، ویژگیهای فردی، بانک سپه کرمانشاه
فرم در حال بارگذاری ...