۱-۲-۲ تاریخچه ……… …………………………………………………………………………………………………………………………………….
۲-۲-۲ تعریف هوش سازمانی…………………………………………………………………………………………………………………………….
۳-۲-۲ تعریف هوش رقابتی …………………………………………………………………………………………………………………………….
۴-۲-۲ ابعاد هوش رقابتی ……………………. ………………………………………………………………………………………………………..
۵-۲-۲ فرایند هوش رقابتی……………. ………………………………………………………………………………………………………………
۶-۲-۲ مدل های هوشمندی رقابتی …………………………………………………………………………………………………………………..
۱-۶-۲-۲ مدل تحلیلی swot ……… ……………………………………………………………………………………………………………..
۷-۲-۲ رابطه هوش رقابتی با هوش تجاری…………………………………………………………………………………………………………
۸-۲-۲ اهمیت هوش رقابتی …………………………………………………………………………………………………………………………….
۹-۲-۲ خواص پنج گانه هوش رقابتی…………………………………………………………………………………………………………………
۱۰-۲-۲ نقش هوش رقابتی در افزایش توان رقابی ……………………………………………………………………………………………..
۱۱-۲-۲ مدیریت هوش رقابتی …………………………………………………………………………………………………………………………..
۱۲-۲-۲ انواع هوشمندی رقابتی ………………………………………………………………………………………………………………………..
۱۳-۲-۲ هدف سیستم هوشمندی رقابتی………………………………………………………………………………………………………………..
۱۴-۲-۲ تکنولوژی کامپیوتری یا توانمندی های انسان ………………………………………………………………………………………….
۴۸
۵۱
۵۲
۵۳
۵۵
۵۶
۵۷
۵۷
۵۸
۵۹
۵۹
۶۰
۶۰
۶۳
۶۶
۶۷
۶۸
۶۹
۶۹
۷۳
۷۴
۱۵-۲-۲ تاثیراطلاعات و هوشمندی بر تصمیم گیری استراتژیک……………………………………………………………………………
۱۶-۲-۲ هوشمندی رقابتی در عمل …………………………………………………………………………………………………………………
۱۷-۲-۲ واحد های سازمانی برای هوشمندی رقابتی …………………………………………………………………………………………….
۱۸-۲-۲ هوشمندی رقابتی و بازاریابی هوشمند چیست ………………………………………………………………………………………….
۱۹-۲-۲ تمایز هوشمندی رقابتی و بازار یابی هوشمند با جاسوسی صنعتی ونتایج ان ………………………………………………
۲۰-۲-۲ دیدگاه های نادرست راجع به جمع اوری اطلاعات……………………………………………………………………………………
۲۱-۲-۲ اخلاق وهوشمندی رقابتی …………………………………………………………………………………………………………………….
۲۲-۲-۲ وظایف متخصصین هوشمندی رقابتی …………………………………………………………………………………………………..
۲۳-۲-۲ مقابله با هوشمندی …………… ………………………………………………………………………………………………………………..
فرم در حال بارگذاری ...